Saturday, April 28, 2012

si comel yang berleter .

Assalamualaikum...
lama kn aku x update diari blog aku nie..almaklom la x pandai nk diari dlm blog.Tgk kwn2 update blog ari2 mcm best ja tp aku bkn mcm dorg..dorg xpa la "artist" . ak hnya manusia besa ( tacink sat ) . Aku selalu simpan diari dalam kepala ja. hah ! lupa lak k gtaw mna menghilang.aku sekarang dh masuk study lagi. so aku sangat buzy la dengan assingment la proposal la dan macam2 lagi. Aku dah masuk study 4bulan..lama x ?? hehe .Stress owww study nie tapi kalau nak gaji hebat kena tempuhi gak la. Kita suma tak leh lari daripada cabaran . Kadang2 best pon da . Macam2 la Aku nie kan..Aku sebenarnya kan aku dah boring nak bercinta dan berkapel2 nie.. rasa meluat dah nak kapel . lebih baik buat kawan dari kapel..betul la kata family aku.Kemanisan cinta kita pada hari rumahtangga yang dibina. Aku takut kot nak kawen , besa la macam2 kes aku duk dengar.Orang propose aku kawen tapi aku tak nak dengan alasan nak study lagi . Hakikatnya aku cukup takut nak kawen. Kawen nie bukan mudah taw . 

1 comment:

  1. habiskn study lu,,bru pikir kawen..huhu...
    kawen tu penting bg perempuan,,but not for me :))

    ReplyDelete